De 5 voordelen van De Tijd Business Pack

Volg het nieuws op al uw schermen

1. Nieuws volgen op al uw schermen

  • Met De Tijd Digitaal hebben u en uw collega’s het nieuws altijd op zak
  • Wat de redactie weet, dat weet u 
  • Blijf op de hoogte door ingestelde notificaties op uw smartphone
 
Volg het nieuws op al uw schermen
Stel trefwoorden in en volg uw gepersonaliseerd nieuws

2. Gepersonaliseerde nieuwsupdates

Stel trefwoorden in via ‘Mijn Tijd’ en volg het nieuws over uw klanten, leveranciers en concurrenten op de voet. Via deze persoonlijke newsfeed kan u gemakkelijk businessopportuniteiten verkennen, geïnformeerd klantengesprekken voeren en sales-contacten leggen.
Lees de digitale krant op tablet en pc

3. Lees de digitale krant op tablet en pc

  • Vanaf middernacht de nieuwste krant beschikbaar
  • Inclusief alle bijlagen en extra magazines
  • Waar en wanneer u wilt: download de krant en lees offline
Lees de digitale krant op tablet en pc
Bekijk de financiële gezondheid van uw klanten.

4. De Tijd Company Risk Review


Bekijk de financiële gezondheid van uw klanten, leveranciers of de bedrijven waarin u belegt, met De Tijd Company Risk Review. Met deze handige tool krijgt u een risico-evaluatie, de jaarrekeningen en de contactinformatie van meer dan 800.000 Belgische bedrijven.
Een pakket met 5 onafhankelijke abonnementen

5. Een pakket met 5 onafhankelijke abonnementen

  • 5 aparte login-gegevens en abonnementen
  • Elke lezer kiest zijn of haar eigen instellingen qua nieuwsbrieven, notifications en gepersonaliseerd nieuws
  • Centraal beheer van facturatie en administratie van de abonnementen
Een pakket met 5 onafhankelijke abonnementen

Neem voorsprong met uw onderneming dankzij De Tijd Business Pack

bestel nu
Tot 14 dagen bedenktijd na aankoop: 'niet tevreden, geld terug'-garantie
Op elk moment wijzigen en opzeggen
Op elk moment wijzigen en opzeggen
Zakelijke klant? Ontvang een factuur in één klik

Hulp nodig?

Neem contact op met onze lezersservice. We helpen u met plezier verder.
(ma-vrij: 8u-16u, za: 8u-12u)

Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik mij abonneren op het Business Pack?
  • Ga naar abonnement.tijd.be/business-pack
  • Klik op ‘Bestel nu’
  • Vul uw gegevens in en we contacteren u telefonisch binnen de 2 werkdagen om uw abonnementenpakket te activeren
2. Hoe kan ik de 5 toegangen activeren?
Om de toegangen te activeren moeten de e-mailadressen reeds geregistreerd zijn op tijd.be.

U bent reeds geregistreerd.
• Nog niet ingelogd?
- Klik rechtsbovenaan op ‘Login’
- Geef uw e-mailadres en wachtwoord in
• Reeds ingelogd?
- Rechtsboven ziet u ‘Mijn Tijd’
Van zodra u ingelogd bent, gaat u naar tijd.be/activatie. Hier geeft u uw abonnementsnummer en de postcode van uw bedrijf in. Uw abonnementsnummer zal u intern gecommuniceerd worden.
Na het ingeven van de gegevens klikt u op ‘Activeren’. Daarna kan u genieten van uw onbeperkte toegang op tijd.be.
Nog niet geregistreerd?
Klik hier voor meer uitleg over hoe uw registratie aan te maken.
3. Hoe kan ik opzeggen?
Uw abonnement is jaarlijks opzegbaar via onze lezersservice op het gratis nummer 0800 55 1 50.
Zij zijn elke weekdag bereikbaar van 8u – 16u en op zaterdag van 8u – 12u.
4. Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start vanaf het moment van aankoop.

Drie à vier werkdagen na het telefonisch contact met onze lezersservice, kan u de 5 digitale toegangen activeren.
Na de activatie kan u zich onmiddellijk inloggen op tijd.be en heeft u onbeperkte digitale toegang.
5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Na aanmaak van het abonnement zal u een papieren factuur toegestuurd krijgen via de post.
6. Hoeveel gebruikers kunnen genieten van de digitale toegang?
Met dit Business Pack kan u 5 digitale toegangen activeren voor 5 verschillende e-mailadressen.