Vul uw gegevens in en we contacteren u telefonisch binnen de 2 werkdagen om uw abonnementenpakket te activeren
2. Hoe kan ik de 5 toegangen activeren?
Om de toegangen te activeren moeten de e-mailadressen reeds geregistreerd zijn op tijd.be.
U bent reeds geregistreerd. • Nog niet ingelogd? - Klik rechtsbovenaan op ‘Login’ - Geef uw e-mailadres en wachtwoord in
• Reeds ingelogd? - Rechtsboven ziet u ‘Mijn Tijd’
Van zodra u ingelogd bent, gaat u naar tijd.be/activatie. Hier geeft u uw abonnementsnummer en de postcode van uw bedrijf in. Uw abonnementsnummer zal u intern gecommuniceerd worden. Na het ingeven van de gegevens klikt u op ‘Activeren’. Daarna kan u genieten van uw onbeperkte toegang op tijd.be.
Nog niet geregistreerd? Klik hier voor meer uitleg over hoe uw registratie aan te maken.
3. Hoe kan ik opzeggen?
Uw abonnement is jaarlijks opzegbaar via onze lezersservice op het gratis nummer 0800 55 1 50. Zij zijn elke weekdag bereikbaar van 8u – 16u en op zaterdag van 8u – 12u.
4. Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start vanaf het moment van aankoop.
Drie à vier werkdagen na het telefonisch contact met onze lezersservice, kan u de 5 digitale toegangen activeren. Na de activatie kan u zich onmiddellijk inloggen op tijd.be en heeft u onbeperkte digitale toegang.
5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Na aanmaak van het abonnement zal u een papieren factuur toegestuurd krijgen via de post.
6. Hoeveel gebruikers kunnen genieten van de digitale toegang?
Met dit Business Pack kan u 5 digitale toegangen activeren voor 5 verschillende e-mailadressen.
7. Hoeveel Business Packs kan ik kopen?
Per btw-nummer kunt u genieten van één pack van 5 digitale abonnementen. Liever meer abonnementen of een andere formule? Neem contact met ons op via john.smit@mediafin.be. We zoeken met plezier een oplossing op maat van uw onderneming.
Hulp nodig?
Neem contact op met onze lezersservice. We helpen u met plezier verder.